Tulevan kauden suunnittelua
Julkaistu: 27.03.2022 19.29

Tulevan kauden suunnittelua

Pallohaiden vanhemmat kokoontuivat herkullisten pullakahvien äärellä kuulemaan valmentajien suunnitelmia tulevalle kaudelle.

Jatkossa Pallohaiden valkoinen peliryhmä siirtyy pelaamaan kilpa-sarjaa ja sininen peliryhmä siirtyy haaste-sarjaan.
Näin pelureille saadaan taas entistä tasokkaampia pelejä kovempien vastustajien myötä ja Pallohait kehittyvät ja kasvavat taidoiltaan taas entistä paremmiksi. Suunnitelmissa onkin, että Pallohaiden kumpikin peliryhmä osallistuu noin kymmeneen turnaukseen vuoden aikana.

Joukkueessa kaivataan edelleen myös vanhempien panostusta poikien harrastuksen tukemiseen.
Vanhemmilta tarvitaan tietysti kuskin roolissa olemista, kun pitää matkata turnauksiin ja peleihin. Vanhempia tarvitaan myös avuksi treeneihin, jotta vapaaehtoisesti ja talkoovoimin toimivat valmentajat voisivat täysillä opastaa ja tukea poikia harjoitteiden tekemisessä. Olisi hyvä vaikka sopia ketkä kulloinkin menevät avuksi treeneihin.
Lisäksi vanhempia tarvitaan talkoolaisiksi ja toteuttamaan esim. myyntikampanjaa. Seura ei kaikkia pelejä tai turnauksia voi maksaa, joten joukkue tarvitsee omaa rahaa, jotta osallistuminen mahdollisimman moneen mukavaan pelitapahtumaan olisi mahdollista.

Koruista valmentajat muistuttivat huoltajia ja pelaajia. Korvakorut pitää ottaa pois peleissä ja turnauksissa, mielellään myös treeneissä. Muitakaan koruja ei kannata edes treeneissä pitää, etteivät mene rikki tai aiheuta vahinko itselle tai kaverille.

Jos innostaa, myös maalivahtitreeneihin kannattaa osallistua! Vähitellen aletaan tarvita myös "erikoistuneita" maalivahteja. Kannattaa rohkeasti osallistua.

Seuran uusimmat