RaKe padel - syyskauden 2022 uudet Perhe- sekä Naisten ja Miesten ryhmät
Julkaistu: 25.10.2022 12.45

RaKe padel - syyskauden 2022 uudet Perhe- sekä Naisten ja Miesten ryhmät

RaKe padel Perhe ja Aikuisten ryhmät: syyskausi 2022

Ryhmät ovat tarkoitettu padelista kiinnostuneille perheille ja/tai aikuisille.

HUOM: osa ryhmistä on alustavasti nimetty Perheryhmiksi, mutta jos on kysyntää tai tarvetta muunlaisille kursseille, niin ole rohkeasti yhteydessä!
Pääperiaate on, että Perhe/tuttavaporukka sitoutuisi koko syyskaudeksi (elo-joulukuu) tai kevätkaudeksi (tammi-toukokuu), mutta myös muunlaiset kurssit ovat mahdollisia.
Osa puolestaan on nimetty selkeästi Naisten, Miesten tai Aikuisten ryhmiksi.
Osallistua voi niin aktiiviset pelaajat, hieman lajiin jo tutustuneet (muutaman kerran pelanneet) ja/tai sellaisille jotka eivät ole lainkaan vielä lajia kokeilleet.
Kerää oma porukka ja ilmoittautukaa samaan ryhmään!

Myös muita räätälöitäviä kursseja pyritään järjestämään toiveiden mukaan.

Ajankohdat ja ryhmät (suluissa valmentaja)
Lauantaisin:
  • Perheryhmä 1 & 2 (yhtä aikaa), klo 13.30-15.00 (Simo)
    • Kokoa oma perhe- tai tuttavaporukka ja tulkaa harrastamaan padelia rennosti, mutta valmentajan läsnäollessa!
    • Uusille harrastajille tai enemmän pelanneille
    • Sopivassa suhteessa ja harrastajien ehdoilla tekniikkatreeniä ja muita harjoitteita, mutta pääosin rentoa omatoimista pelailua ja halutessaan valmentajalta vinkkejä kysyen
  • Naiset 1, klo 10.30-12.00 (Simo)
    • Harjoitukset joka toinen lauantai
    • 4 harjoituskertaa per ryhmä, ja harjoituskauden päätyttyä ryhmien kesken yhteinen pelitapahtuma halukkaille
    • Uusille harrastajille tai enemmän pelanneille

Torstaisin:

• Aikuiset, klo 20.30-22.00 (Tony)
    • Ryhmät pyritään räätälöimään saman tasoisille harrastajille
    • Edistyneille / aiemmin pelanneille ja harrastaneille
    • Sopivassa suhteessa ja harrastajien ehdoilla tekniikkatreeniä ja muita harjoitteita sekä pelailua

Harjoituskausi

Kaikkien ryhmien syyskausi kestää elokuusta koulujen alettua vko 33 - joulukuun lopulle vko 50/2022, jollei toisin ole mainittu (, kuten Naisten ja Miesten 4 kerran setit).
Kevätkausi puolestaan tammikuusta toukokuulle 2023.
Koulujen loma-aikoina ei ole harjoituksia, jollei toisin ilmoiteta.

Ryhmäkoko

Kaikkiin ryhmiin otetaan maks. 6 (min. 4) harrastajaa.

Paikka

PadelTehdas (Ilveskuja 6, 01900 Nurmijärvi)

Varusteet

Sisäliikuntaan soveltuvat vaatteet ja sisäkengät sekä juomapullo.
Oman padelmailan voi ottaa myös mukaan tai sellaisen saa veloituksetta lainaksi padelhallilta.
RaKe:lla on myös omia mailoja lainata junnuille sekä yhteistyötahoja, joiden kautta saa hankittua mailan ja varusteita (lisätietoja allekirjoittaneelta).

Syyskauden kausimaksut:
  • Perheryhmä 1 & 2
    • 90 € osallistujaa kohden
    • 1 tunti / vko
  • Naiset ryhmä 1 (lauantaisin)
    • 120 € osallistujaa kohden
    • 1,5 tunti / vko
    • 4 harjoituskertaa + ryhmien yhteinen pelitapahtuma halukkaille
  • Aikuiset (torstaisin)
    • 120 € osallistujaa kohden
    • 1,5 tunti / vko
    • 4 harjoituskertaa

Perheryhmiin, Junnujen ja Erityisnuorten toimintaan olemme saaneet opetus- ja kulttuuriministeriön jakamaa seuratukea (ei koske Naisten, Miesten ja Aikuisten ryhmiä).

Osallistuja sitoutuu maksamaan tuon kokonaisuudessaan vaikkei kaikkiin harjoituksiin pääsisikään.

Sisar/perhealennus RaKe padelvalmuksiin -15% (1. perheenjäsen maksaa normaalin hinnan ja seuraavat perheenjäsenet alennetun hinnan).

Valmentajat
Maanantai ja lauantai -ryhmät: Simo Färm, 26-vuotias aktiivinen monilajiosaaja, padelharrastaja ja Suomen Padelliiton ohjaajakoulutuksen suorittanut valmentaja.
Torstai -ryhmät: Tony Törnqvist, 31-vuotias erittäin aktiivinen padelin harrastaja ja Suomen korkeinta sarjatasoa Finnish Padel Touria pelaava padelvalmentaja.
Maanantain Eazy ryhmän vetäjänä: Julius Mäkelä, 16-vuotias rajamäkeläinen padelin harrastaja ja Suomen Padelliiton ohjaajakoulutuksen suorittanut aloitteleva valmentajanuorukainen.
Apuvalmentajana: Mika Mäkelä, Suomen Padelliiton ohjaajakoulutuksen ja Padelliiton Seuravalmentajakoulutus taso II suorittanut aktiivinen ja intohimoinen padelisti.

Lisäksi muita valmentajia saattaa tulla vierailemaan treeneissämme ja kouluttamaan lisää omia valmentajiamme.

Ilmoittautumislinkit

Lisätietoa muista ryhmistä, kuten Junnuryhmistä ja Nuorten Erityisryhmästä:

RaKe Junnu- ja Erityisryhmät

Mika "Mäxä" Mäkelä
kuntoliikunta@rajamaenkehitys.net

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.