Suksikirjasto - Huolletut hiihtovälineet lainaksi!

RaKen suksikirjasto on Lions Clubin, Simeonin ja Korsisaaren tukema. Kirjastosta löytyy perinteisen ja luistelutyylin välineitä ja ne vuokrataan kokonaisena settinä (sukset, sauvat ja monot).

Välineitä saa lainata arkisin tiistaisin ja torstaisin klo 18-19:30 ilmaiseksi seuran harjoitusten ajan, 1 1/2 tuntia kerrallaan. Varmista välineiden saatavuus yhteyshenkilöltä.

Vuokraushinnasto:

• VIIKKO:
    • aikuiset 50 €
    • lapset 30 €
    • lasten ensisukset 10 €
  • KAUSI
    • aikuiset 120 €
    • lapset 60 €
    • lasten ensisukset 30 €

Yhteyshenkilö: Annika Eskelinen
Sähköposti: anniakka@gmail.com
Puhelin: 0405612180

Maksu suoritetaan Mobilepaylla numeroon 59931 (RaKe Suksikirjasto) tai tilisiirtona Rajamäen Kehitys / maastopyöräily FI14 4260 0010 4151 38, viestikenttään teksti "suksikirjasto". Tosite maksutapahtumasta lähetetään sähköpostilla yhteyshenkilölle.

Vuokrausehdot:
  • Välineitä vuokratessa on esitettävä henkilöllisyystodistus.
  • Vuokrahinta veloitetaan etukäteen.
  • Vuokraaja on velvollinen palauttamaan välineet vuokra-ajan päättyessä. Myöhästymisestä kirjastolla on oikeus periä lisähinta hinnaston mukaisesti.
  • Vuokraaja sitoutuu palauttamaan välineet siinä kunnossa kun ne olivat vuokralle annettaessa, ja tarvittaessa korvaamaan vahingoittuneet tai kadonneet välineet. Välineiden kunto tarkistetaan ennen vuokraamista ja palautuksen yhteydessä.
  • Vuokravälineiden käyttö tapahtuu vuokraajan omalla vastuulla.

Rajamäen Kehitys ry

Kiljavantie 231