Maastopyörä koulu 2023
Julkaistu: 21.04.2023 16.34

Maastopyörä koulu 2023

Maastopyöräkoulu 10.5.-31.5.2023

Rajamäen Kehitys järjestää maastopyöräilystä kiinnostuneille lapsille ja nuorille (alkaen 6v) pyöränkäsittely- ja maastopyöräkoulun neljä kertaa keskiviikkoisin 10.5.-31.5.2023. Kokoontuminen uimahallin takana alaparkkisella klo 18:00. Ajoaika noin 1h ja valmiina kotiinlähtöön ollaan viimeistään 19.30. Vanhempi voi olla mukana pyöräkoulun ajan.

Kurssilla käydään läpi maastopyöräilyn alkeet ja tutustutaan Rajamäen lähimaastoihin. Aloitamme polkupyörien ja varusteiden kuntotarkistuksella. Tarvittaessa laitamme polkupyörien pienet säädöt kohdilleen. Kypärä pakollinen, hanskat sekä juomapullo ovat suositeltavat lisävarusteet.

Maastopyöräkoulun hinta on 40 euroa, maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Maastopyöräkoulun jälkeen on mahdollisuus osallistua säännölliseen harrastamiseen liittymällä jäseneksi Rajamäen Kehityksen hiihto- ja pyöräilyjaostoon. Seuran jäsenmaksu 20 eur (alle 15-vuotias) / 35 eur (yli 15-vuotias). Jaoston toimintamaksu alk. 30 eur/vuosi. Jäsenenä olet oikeutettu osallistumaan kaikkeen jaoston tarjoamaan toimintaan kuten pyörälenkit kesäkaudella 2krt/vko, hiihtotreenit talvikaudella 2krt/vko sekä muu oheisharjoittelu, kuten sähly, voimatreenit, spinning yms.

Osallistuja ei ole vakuutettu RaKen toimesta, suosittelemme jokaiselle omaa tapaturmavakuutusta.

Jos et omista omaa maastopyörää – ei hätää. RaKella on muutamia Premix tukirahaston turvin hankittuja maastopyöriä, joita voi lainata harjoitusten ajaksi.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu kurssille alla olevasta linkistä:

MAASTOPYÖRÄKOULUUN

Lisätiedot: Helena Kosunen p.044 541 6462 / he.kosunen@gmail.com