RaKen Huuhkajat ja Helmarit Jalkapallokoulu 2023
Julkaistu: 03.03.2023 00.00

RaKen Huuhkajat ja Helmarit Jalkapallokoulu 2023

Toivotamme 2017-2019 syntyneet tytöt ja pojat tervetulleiksi RaKen Huuhkajat ja Helmarit Jalkapallokouluun kesällä 2023!

Vetäjinä toimii RaKen 2005-2008 syntyneitä tyttö- ja poikajunioripelaajia sekä muutama aikuinen toimihenkilö, jotka tukevat junioreita ja vastaavat tapahtumasta.

Jalkapallokoulun tarkoituksena on tutustuttaa pieniä futareita jalkapallomaailman saloihin leikin ja hauskojen harjoitteiden avulla. Harjoittelun ohessa seuramme omat pelaajat kertovat jalkapallokoululaisille harrastamisen upeudesta sekä joukkueen merkityksestä. Yhdessä tekemisessä on voimaa!

Treenaamme keskiviikkoisin 10.5.2023 alkaen Rajamäen Urheilupuiston takanurmella klo 17.30 - 18.30 kesäkuun puoleen väliin asti ja jatkamme taas kesätauon jälkeen elokuun puolivälistä (16.8.2023) syyskuulle asti.

Hinta 115€ sisältää12 harjoituskertaa, jalkapallon, treenipaidan, Palloliiton korttelipassin ja vakuutuksen sekä Rajamäen Kehitys ry:n jäsenmaksun 2023.

Maksusta lähetetään lasku huoltajan sähköpostiin toukokuun lopussa. Maksuun voi hakea avustusta seuran Premix Tukirahastosta. Lisätietoja TUKIRAHASTOSTA

Ilmoittautuneille lähetetään infokirje sähköpostitse. Ota mukaan harjoituksiin juomapullo ja liikkumiseen sopivat jalkineet.

Noudatamme RaKessa Suomen Palloliiton antamia ohjeistuksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Mikäli peruuttaa osallistumisen, siitä on ilmoitettava kirjallisesti (sähköpostilla). Jos jalkapallokoululaiselle on rekisteröity korttelipassi ja hän on saanut varusteet (pallo ja paita), ne tulee maksettavaksi. Henkilökohtainen korttelipassi on voimassa vuoden loppuun.

* Jalkapallokoulun varapaikat on nyt täynnä. Seuraa sivuiltamme ilmoittelua tulevista jalkapalloryhmistä!

Nähdään kentällä!

Yhteistyössä mukana: