Avoin työpaikka
Julkaistu: 06.06.2022 13.54

Avoin työpaikka

Haemme Club Manageria ja padelvalmentaja

Tervetuloa työskentelemään urheilun pariin yhden maailman nopeimmin kasvavan lajin, padelin, parissa. Padelhalli PadelTehdas Oy ja urheiluseura Rajamäen Kehitys Ry etsii nyt yhdessä reipasta henkilöä töihin poikkeukselliseen positioon.

Toimit sekä PadelTehtaan että Rajamäen Kehityksen (RaKe) tehtävissä. Pääasiallinen työpisteesi on PadelTehdas Nurmijärvellä, jossa vastuullasi on toimia PadelTehtaan “tehdaspäällikkönä”, Club Managerina, vastaten päivittäisen toiminnan organisoinnista, asiakaskokemuksesta, myymälästä ja tapahtumien järjestämisestä niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Avustat markkinoinnin suunnittelussa ja myynnissä.

Teet myös valmennustyötä. RaKe:n tehtävät liittyvät pääasiassa padelvalmennuksiin ja valmennusten suunnitteluun. Työtehtävä räätälöidään hakijan osaamisen ja kokemuksen perusteella. Poikkeuksellisen tehtävästä tekee se, että pääset harjoittamaan valmennusta jo valmiin ja laajan harrastaja- ja junnujoukon kanssa. Pääset myös kehittämään padelia ja PadelTehtaan liiketoimintaa ja asiakaskokemusta aitiopaikalta.

Työ edellyttää, että olet Suomen Padelliiton hyväksym padelvalmentaja ja pelaat mielellään itsekin säännöllisesti. Tarjoamme mahdollisuuden kehittää itseäsi mm. lisäkoulutuksin.

Olet oma-aloitteinen, idearikas ja itsenäinen työskentelijä, joka viihtyy ihmisten parissa ja joka saa tapahtumaan. Hallitset ajankäyttöäsi.

Meillä työskentelet rennossa ja vapaassa ilmapiirissä, jossa voit kehittyä monipuolisesti niin liikunnan, asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan piirissä.

Kerro itsestäsi lähettämällä vapaamuotoinen hakemus palkkatoivomuksineen 25.6.2022 mennessä sähköposteihin: nurmijarvi@padeltehdas.fi ja kuntoliikunta@rajamaenkehitys.net
Laita sähköpostiin otsikoksi "Työhakemus PadelTehdas".

Älä jää miettimään – laita hakemuksesi nopeasti!

Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Lahtela, puh. 040 716 0532, nurmijarvi@padeltehdas.fi ja Mika “Mäxä” Mäkelä, puh. 040 577 6797, kuntoliikunta@rajamaenkehitys.net.

Tutustu PadelTehtaaseen: www.padeltehdas.fi
Tutustu Rajamäen Kehitykseen: www.rajamaenkehitys.net