RaKe padel - kevätkauden 2023 uudet Perhe- sekä Naisten ja Miesten ryhmät
Julkaistu: 22.03.2023 19.00

RaKe padel - kevätkauden 2023 uudet Perhe- sekä Naisten ja Miesten ryhmät

RaKe padel Perhe- ja Aikuisten ryhmät: kevätkausi 2023

Ryhmät ovat tarkoitettu padelista kiinnostuneille perheille ja/tai aikuisille.

HUOM: osa ryhmistä on alustavasti nimetty Perheryhmiksi, mutta jos on kysyntää tai tarvetta muunlaisille kursseille, niin ole rohkeasti yhteydessä.
Osa puolestaan on nimetty selkeästi Naisten, Miesten tai Aikuisten ryhmiksi.
Näihin ryhmiin voi ilmoittautua niin vasta-alkajat, hieman lajiin jo tutustuneet (muutaman kerran pelanneet) ja/tai aktiiviset pelaajat - riippuen millainen kurssi on kyseessä.

Vaihtoehtoisesti: kerää oma porukka ja ilmoittautukaa samaan ryhmään!

Myös muita räätälöitäviä kursseja pyritään järjestämään toiveiden mukaan.

Ajankohdat ja ryhmät (suluissa valmentaja)

Lauantaisin:
  • Perheryhmä, klo 13.30-15.00 (Simo)
    • 4 harjoituskertaa per ryhmä
    • Kokoa oma perhe- tai tuttavaporukka ja tulkaa harrastamaan padelia rennosti, mutta valmentajan läsnäollessa
    • Sopivassa suhteessa ja harrastajien ehdoilla tekniikkatreeniä ja muita harjoitteita, mutta pääosin rentoa omatoimista pelailua ja halutessaan valmentajalta vinkkejä kysyen
  • Aikuiset, klo 10.30-12.00 (Simo)
    • Harjoitukset joka toinen viikko

Torstaisin:

• Aikuiset, klo 14.30-16.00 (Tony)
    • Harjoitukset sovittavissa joka viikko tai joka toinen lauantai
  • Aikuiset, klo 20.30-22.00
    • Harjoitukset sovittavissa joka viikko tai joka toinen lauantai
    • Aloittelijoille tai edistyneille / aiemmin pelanneille ja harrastaneille
    • Sopivassa suhteessa ja harrastajien ehdoilla tekniikkatreeniä ja muita harjoitteita sekä pelailuaertaa per ryhmä

Harjoituskausi

Kevätkausi tammikuusta toukokuulle 2023 - pääosin 4 kerran kursseja.
Koulujen loma-aikoina ei ole harjoituksia, jollei toisin ilmoiteta.

Ryhmäkoko

Kaikkiin ryhmiin otetaan maks. 6 (min. 4) harrastajaa.

PadelTehdas (Ilveskuja 6, 01900 Nurmijärvi)

Varusteet

Sisäliikuntaan soveltuvat vaatteet ja sisäkengät sekä juomapullo.
Oman padelmailan voi ottaa myös mukaan tai sellaisen saa veloituksetta lainaksi padelhallilta.
RaKe:lla on myös omia mailoja lainata junnuille sekä yhteistyötahoja, joiden kautta saa hankittua mailan ja varusteita (lisätietoja allekirjoittaneelta).

Kevään 2023 kausimaksut:
  • Perheryhmä (lauantaisin)
    • 90 € osallistujaa kohden + RaKe jäsenmaksu
    • 1,5 tunti / vko
    • 4 harjoituskertaa (aloitus- ja harjoituskerrat sovitaan erikseen)
  • Aikuiset (lauantaisin)
    • 120 € osallistujaa kohden (sisältää RaKe jäsenmaksun)
    • 1,5 tunti / vko
    • 4 harjoituskertaa (ajankohdat mainittu alla)
  • Aikuiset (torstaisin)
    • 120 € osallistujaa kohden (sisältää RaKe jäsenmaksun)
    • 1,5 tunti / vko
    • 4 harjoituskertaa (ajankohdat mainittu alla)

Perheryhmiin, Junnujen ja Erityisnuorten toimintaan olemme hakeneet opetus- ja kulttuuriministeriön jakamaa seuratukea (ei koske Naisten, Miesten ja Aikuisten ryhmiä).

Henkilö sitoutuu koko valmennussettiin / koko summan maksamaan, mutta jos ei pääse jollakin kertaa niin voi hommata itse halutessaan tuuraajan, jolta voi sitten periä itse sen kerran maksun.

Sisar/perhealennus RaKe padelvalmuksiin -15% (1. perheenjäsen maksaa normaalin hinnan ja seuraavat perheenjäsenet alennetun hinnan).

Valmentajat

Tony Törnqvist, Suomen korkeinta sarjatasoa Finnish Padel Touria pelaava padelvalmentaja ja liikunnanopettaja.
Simo Färm, aktiivinen monilajiosaaja, padelharrastaja ja Suomen Padelliiton ohjaajakoulutuksen suorittanut valmentaja.
Joonas Kuitunen, frisbeegolfissakin mainetta niittänyt hyvinkääläinen padelvalmentaja- ja pelaaja, jolla Suomen Padelliiton ohjaajakoulutus.
Julius, Joa ja Joonatan, nuoria rajamäkeläisiä padelin harrastajia, joilla kaikilla Suomen Padelliiton ohjaajakoulutus suoritettuna.
Mika "Mäxä" Mäkelä, Suomen Padelliiton ohjaajakoulutuksen ja Padelliiton Seuravalmentajakoulutus taso II suorittanut intohimoinen padelisti ja RaKe Sarjapadel joukkueen kippari.

Lisäksi muita valmentajia saattaa tulla vierailemaan treeneissämme ja kouluttamaan lisää omia valmentajiamme.

Ilmoittautumislinkit

• Perheryhmä, la klo 13.30-14.30: https://www.rajamaenkehitys.net/kuntoliikunta/joukkueet/11643/lomakkeet/6025/perheryhma
  • Naiset jatkoryhmä 1/23, lauantaisin klo 10.30-12.00 (7.1, 21.1, 4.2 ja 11.2 sekä pelitapahtuma la 13.5.)
  • Naiset jatkoryhmä 2/23, torstaisin klo 20.30-22.00 (12.1, 26.1, 9.2 ja 2.3. sekä pelitapahtuma la 13.5.)
  • Miehet 1/23, torstaisin klo 14.30-16.00 (12.1, 19.1, 26.1 ja 2.2)
  • Aikuiset aloittelijat 1/23, lauantaisin 14.1, 28.1 ja 18.2 klo 10.30-12.00 ja torstai 16.3 klo 20.30-22.00)

Lisätietoa muista ryhmistä, kuten Junnuryhmistä ja Erityisryhmästä:

RaKe Junnu- ja Erityisryhmät

Mika "Mäxä" Mäkelä
kuntoliikunta@rajamaenkehitys.net

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.