Harraste 10 v ja vanhemmatJulkaistu: 01.06.2024 13.19

Ryhmän kuvaus

Harrasteryhmä on nimensä mukaisesti uinnin harrastamiseen, uintitekniikan kehittämisen ja ylläpitämiseen tarkoitettu ryhmä. Uimari on saattanut käydä seuran uintitekniikkaryhmissä tai uimahallin uintiryhmissä aiemmin, ja haluaa ylläpitää ja kehittää uimataitoaan harrastemielessä.

Ryhmä sopii erinomaisesti muiden harrastusten rinnalle, sillä uinti parantaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa, lihaskestävyyttä ja huoltaa lihaksia. Uidessa tuki- ja liikuntaelimistöön ei kohdistu iskuja.

Ryhmässä uidaan kaikkia uintilajeja (perhos-, selkä-, rinta- ja vapaauinti) uimareiden taitotasot huomioiden ja vahvistetaan omaa luontaista vahvuutta uinnissa. Tavoitteena on lisätä uimarin yhtäjaksoisen uintimatkan pituutta.

Ryhmä harjoittelee yhden tunnin kerran viikossa. Halutessaan harrasteryhmän uimari voi osallistua seuran järjestämiin omiin kisoihin.

Ryhmä sopii uimarille, joka:

- pystyy uimaan vähintään 25 metriä yhtäjaksoisesti
- on suorittanut esim. uimahallin uimakoulut tai ollut seuran alkeis- tai jatkotekniikkaryhmissä
- on iältään 10 vuotta tai vanhempi (2014 tai vanhempi)

Harjoitukset:

- Perjantaisin klo 16:30-17:30 isossa altaassa Rajamäen uimahallissa
- Hinta: 200 € / syksy kun aloitus viikolla 33 (sis. pääsymaksun uimahalliin) + RaKen jäsenmaksu 25 eur (alle 15-vuotias)
- ryhmässä on tilaa, joten kausimaksu määräytyy jäljellä olevien kertojen mukaisesti. Tervetuloa mukaan!
- lisätietoja ryhmästä: uinti@rajamaenkehitys.net
- Ohjaus: Markus Nivala, Heidi Hinkka
- Lisätiedot: Markus: 040 352 2382

Ilmoittautuminen ryhmään alla olevan linkin kautta:
ILMOITTAUTUMINEN

Joukkueen uusimmat uutiset