Uinnin harrasteryhmä 10-15 -vuotiaille 1krt/vko - erinomainen oheisharjoitus muille harrastuksille!
UintiJulkaistu: 16.08.2024 07.10

Harrasteryhmä on nimensä mukaisesti uinnin harrastamiseen, uintitekniikan kehittämisen ja ylläpitämiseen tarkoitettu ryhmä. Uimari on saattanut käydä seuran uintitekniikkaryhmissä tai uimahallin uintiryhmissä aiemmin, ja haluaa ylläpitää ja kehittää uimataitoaan harrastemielessä.

Ryhmä sopii erinomaisesti muiden harrastusten rinnalle oheisharjoituksena, sillä uinti parantaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa, lihaskestävyyttä ja huoltaa lihaksia. Uidessa tuki- ja liikuntaelimistöön ei kohdistu iskuja, joten uintitaito ja sen ylläpito on erinomainen liikuntamuoto.

Ryhmässä uidaan kaikkia uintilajeja (perhos-, selkä-, rinta- ja vapaauinti) uimareiden taitotasot huomioiden ja vahvistetaan omaa luontaista vahvuutta uinnissa. Tavoitteena on lisätä uimarin yhtäjaksoisen uintimatkan pituutta.

Ryhmä harjoittelee yhden tunnin yhden kerran viikossa. Halutessaan harrasteryhmän uimari voi osallistua seuran järjestämiin omiin kisoihin.

Ryhmä sopii uimarille, joka:

- pystyy uimaan vähintään 25 metriä yhtäjaksoisesti
- on suorittanut esim. uimahallin uimakoulut tai ollut seuran alkeis- tai jatkotekniikkaryhmissä
- on iältään 10 vuotta tai vanhempi (2014 tai vanhempi)

Harjoitukset:

- Perjantaisin klo 16:30-17:30 isossa altaassa Rajamäen uimahallissa
- Hinta: 190€ / syksy (sis. pääsymaksun uimahalliin) + RaKen jäsenmaksu 25 eur (alle 15-vuotias)

- Aloitus pe 23.8

- lisätietoja ryhmästä: uinti@rajamaenkehitys.net

- Ohjaus: Markus Nivala, Heidi Hinkka
- Lisätiedot: Markus: 040 352 2382

Ilmoittautuminen ryhmään alla olevan linkin kautta: