Jäsenmaksu 2024

Seuran vuosikokous vahvisti 12.3.2024 jäsenmaksuiksi:

Alle 15v. jäsenmaksu 25,00 euroa,

15v. (2009 syntyneet) tai vanhemmat, jäsenmaksu 40,00 euroa

Jäsenmaksulla katetaan seuran toimintaa ja hallinnollisia kuluja. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys harrastamiselle seurassa.

Kausimaksu 2024

Jalkapallojaoston kausimaksu:

koko vuosi 210,00 euroa

jos aloittaa 1.7. - 30.9. niin kausimaksu 150,00 euroa

jos aloittaa 1.10. tai myöhemmin, niin kausimaksu 100,00 euroa

Kausimaksulla katetaan Jalkapallojaoston toimintaa esim. osallistumismaksuja turnauksiin, pelinohjaajapalkkioita, kenttävuoromaksuja. Harjoitusvarusteet ja pelipaita sisältyvät kausimaksuun.

Lisenssi ja vakuutusturva

Jalkapallon lisenssikausi on kalenterivuosi. Pelipassit hankitaan iän mukaan. Piirisarjoihin oikeuttava pelipassi ostetaan itse Palloliiton kautta, mutta kortteli- tai harrastepassi hankitaan seuran kautta. Tällöin lisenssi laskutetaan pelaajalta.

Lisätietoa pelipasseista löytyy TÄÄLTÄ

Mikäli pelaajalla on kilpaurheilun kattava oma vakuutus, joukkueenjohtajalle on toimitettava siitä kirjallinen vakuutustodistus.

Joukkuemaksu

Kukin joukkue kerää toimintansa kattamiseksi maksuja (harrastemaksuja) vanhempainkokouksessa sovitulla tavalla, talousarvion mukaisesti. Maksuista voi kysyä joukkueenjohtajalta.

Maalivahtivalmennus

Jaosto järjestää yhteisesti joukkueiden kesken maalivahtivalmennusta innokkaille pelaajille. Ilmoittautumalla valmennukseen pelaaja sitoutuu käymään valmennuksessa ja maksamaan valmennuksesta, mikäli pelaajan joukkue ei vastaa kustannuksista. Seuran ulkopuolisilla pelaajilla on mahdollisuus osallistua maalivahtivalmennukseen maksua vastaan.

Jalkapallokoulu 2024

Jaosto järjestää 2018-2020 syntyneille tytöille ja pojille Huuhkajat ja Helmarit jalkapallokoulun toukokuusta alkaen.

Lisätietoja jalkapallokoulusta

Maksukäytäntö

Uudet pelaajat voivat kokeilla maksutta noin kahden viikon ajan.

Kausimaksu laskutetaan kahdessa erässä: ensimmäinen erä maaliskuussa ja toinen erä kesäkuussa. Jäsenmaksu laskutetaan huhtikuussa. Kesken kauden aloittavat pelaajat saavat kausi- ja jäsenmaksulaskun noin kuukauden kuluttua aloittamisesta. Premix Tukirahastosta voi hakea avustusta seuran maksuihin.

Jalkapallojaosto laatii talousarvion kauden alussa olevien pelaajamäärien mukaan ja siltä pohjalta määräytyy kausimaksun suuruus. Pelaajan jäädessä pois toiminnasta kesken kauden, syystä tai toisesta, kausimaksua ei palauteta.

Maksuista voi sopia seuran taloudenhoitajan kanssa ottamalla yhteyttä ennen eräpäivää talous@rajamaenkehitys.net.