Rake Hesa Cupissa!
Pojat 2011-2012Julkaistu: 12.07.2024 23.21

Rake Hesa Cupissa!

Raken lippu liehui iloisesti Hesa Cupissa eri pelikentillä!

Rake P2011-12 osallistui 49.kertaa järjestettyyn Hesa Cup -turnaukseen kolmella peliryhmällä: Siniset, Sinivalkoiset ja Rake (ent.valkoiset).

Kaikki peliryhmät aloittivat turnausurakkansa Tapiolassa. Yksi peliryhmä aamupäivällä, seuraava päivällä ja kolmas iltasella.
Raken taktiikkana oli lähteä pitämään hauskaa ja taistelemaan urheasti, vaikka vastustajat tiedettiin koviksi jo ennakolta. Pelaajat ovat tarkoin tutkineet divaripelien tuloksia.
Vaikka tappioita tulee, Raken peliryhmät jaksavat olla positiivisella mielellä ja jatkaa yrittämistä seuraavalla puoliajalla tai seuraavassa pelissä.

Joukkueella on aina ollut aktiiviset, innokkaat ja kovaääniset kannustajajoukot! Tämä on aiemminkin kiinnittänyt muiden huomioita. Kiinnitin huomioita siihen, että Raken kannattajat jaksavat kannustaa, elleivät jopa entistä äänekkäämmin, myös tappiotilanteessa. Se on valtavan arvokasta. Kuten valmentaja totesi: "Sanoo pojat mitä vaan, niin kyllä se niille on tärkeää, että olette siellä kannustamassa". Jatkakaamme siis samaan malliin!

Mahtavaa Rake P2011-12! Hieno Hesa Cup takana. Nyt on aika hetki hengähtää ja lomailla. Sitten kohti uusia tuulia!

Ihanaa lomaa pelaajat, valmentajat, huoltojoukot, kannustajat, vanhemmat, sisarukset, sukulaiset... !

Joukkueen uusimmat uutiset