SeuraJulkaistu: 03.05.2022 14.57

Kehityksen majan vuokraus

Tästä linkistä voit tehdä tilavarauksen MAJAN VARAUSKALENTERI

Kannattaa huomioida, että talvella lauantaisin ja sunnuntaisin päivällä majalla hiihtokahvio.

Mikäli varaus koskee seuran omaa toimintaa, koulu- tai päiväkotiryhmiä, mainitse asia varausta tehdessäsi. Jos varattavaan ajankohtaan on alle kaksi vuorokautta, varausta ei pysty tekemään kalenterin kautta. Ota yhteyttä seuraan, kehityksenmaja@rajamaenkehitys.net.

Rajamäen Kehitys ry:n omistama Kehityksen maja sijaitsee (Kiljavantie 231, 05200 Rajamäki) Kiljavannummen upeiden ulkoilureittien välittömässä läheisyydessä ja noin 1,5 km päässä Suomen suurimmasta lähteestä, Sääksistä. Rajamäelle on matkaa 2,3 km, mistä löytyvät lähimmät kaupat ja muut palvelut. Talvisin upeat, valaistut ladut ja kesällä hyvät maastot ulkoiluun sekä maastopyöräilyyn.

Majaa vuokrataan yksityisille henkilöille, yrityksille ja yhteisöille silloin kun se ei ole seuran omassa käytössä. Nurmijärven kunnan koulut ja päiväkodit sekä seuran omat ryhmät saavat käyttää majaa veloituksetta. Maja tarjoaa hyvät puitteet koulupäivien, yritysten ulkoilupäivien, kokousten, syntymäpäivien, illanviettojen tai muiden yksityistilaisuuksien järjestämiseen luonnonläheisyydessä.

Tuvassa pöytäpaikat noin 40 henkilölle, takka ja televisio.

Keittiö: sähköliesi, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin, astianpesukone, jääkaappi, astiat 40 henkilölle.

Tilava sauna, pesuhuone ja pukuhuone omalla sisäänkäynnillä. Pukuhuoneen yhteydessä kaksi WC:tä.Lisäksi kaksi erillistä WC:tä omalla sisäänkäynnillä, joihin esteetön pääsy.

Majan iso piha-alue ja parkkipaikka on käytettävissä erilaisiin tapahtumiin, kun siitä on sovittu ennalta seuran kanssa.

Vuokrahinnasto 21.4.2022 lähtien

arkipäivä: jäsenille 30€, muille 60€

lauantai tai sunnuntai: jäsenille 40€, muille 70€

viikonloppu: jäsenille 80€, muille 110€

Vuokralainen vastaa majan ja pihapiirin siisteydestä huolehtimalla roskat ulkoroskikseen. Vuokralainen vastaa, että maja on lähtiessä siinä kunnossa kuin mitä se oli vuokrauksen alkaessa. Mikäli maja on vuokrauksen jälkeen siivouksen tarpeessa, veloitetaan siivous vuokralaiselta.

Tiedustelut ensisijaisesti sähköpostilla kehityksenmaja@rajamaenkehitys.net.

Kiireelliset asiat seuran puheenjohtajalle.