Jalkapallokoulun syyskausi käynnistyi
Jalkapallokoulu (kesä)Julkaistu: 18.08.2024 13.28

Jalkapallokoulun syyskausi käynnistyi

Torstaina pääsimme jalkapallokoulun pariin!

Jalkapallokoulun pelaajat 4-6-vuotiaat olivat innokkaasti ja hymyssä suin mukana. Sääkin suosi meitä - kuten keväälläkin.
Jalkapallokoulun treeneissä on ohjelmassa lämmittelyä monin eri hipoin: banaanihippaa, töpselihippaa.. Sen jälkeen harjoitellaan pallon käsittelyä, potkaisemista eli syöttelyä, kuljettamista ja lopuksi kukin ryhmä pelaa. Jokaisella ryhmällä, Tiikerit, Puumat, Pantterit ja Leijonat, on omat pelinohjaajat, jotka pitävät treenit. Kentällä ovat myös jalkapallokoulun koordinaattorit paikalla.

Ihanasti ovat myös vanhemmat olleet paikalla seuraamassa lapsensa futisuran alkua. Vanhemman läsnäolo on tärkeää, ensinnäkin sen vuoksi, että hän näkee lapsensa tekemistä. Se on tärkeää. Toiseksi sen vuoksi, että jos tulee haveri, kolhu tai harmitus, äiti tai isä voi puhaltaa ja auttaa tilanteen yli. Näin pelinohjaajat voivat keskittyä treenien pitämiseen.

Jalkapallokoulu treenaa syksyllä kuusi kertaa, torstaisin, takanurmella.

Rajamäen Kehitys ry

Kiljavantie 231